Способи оплати
Способи доставки
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.
Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
- При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
- При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
- При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53
Винятки
- Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
- Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Умови гарантії
производится, если он не был в употреблении и сохранен его товарный вид, потребительские свойства, пломбы, ярлыки, а также расчетный документ выданный потребителю.
Обязательно: сохранность и возврат товара в его заводской упаковке (коробке)!
Без заводской упаковки товар возврату/обмену не подлежит!
Обмен и возврат товара для других населенных пунктов, кроме Харькова, осуществляется путем передачи товара через транспортную компанию, выбранную магазином.
Пересылка (склад-склад) осуществляется за счет покупателя.
Стоимость товара, оплата за который производилась наличными, возвращается в наличной форме за вычетом транспортных расходов.
Обмен и возврат товара ненадлежащего качества
В случае выявления производственного брака в момент получения товара магазин осуществляет бесплатный обмен или возврат товара.
Если неполадки были выявлены в процессе эксплуатации в течении 14 дневного срока с момента продажи, покупатель может обратиться непосредственно в сервисный центр или к продавцу товара. Покупатель может претендовать на пропорциональное снижение цены, бесплатное устранение недостатков или компенсацию затрат на их устранение. Существенные недостатки, которые не могут быть устранены, должны быть подтверждены экспертизой, которая осуществляется представителем торговой марки в Украине. В случае подтверждения брака покупатель имеет право на обмен товара либо компенсацию его стоимости. В случае, если экспертиза установит, что поломка/недостаток возникли по вине покупателя, товар возвращается, а покупатель компенсирует все затраты понесенные магазином и представителем торговой марки на Украине на проведение экспертизы, включая транспортные расходы.
Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.